Iris & her birthday presents

hadiah yg 1st dia nak bukak....
tak sempat balik umah..
kat situ jugak...
"Icha nak bear2 pink cik Net.."
boleh???
and balik umah....
sempat la posing2 ..
susun hadiah semua
and smile...
(dah 3 tahun...dah terror dah buat peace.._
sesi buka hadiah..
and...after buka hadiah...
and this too....
suruh cuba je baju tu...
terus pakai ...
baju dari Untie Syhra..
tak dapat join sbb study nak exam
and..dah mula dah masing2..
masak...busy tau..
nak practise nak join junior masterchef..
nasib elok je share2 main
tapi pas tu ada gak berebut..
adatla...

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comments:

Jemputla komen di sini...